reklama

Také banálne (poviedka)

Uniesli nás mimozemšťania. Mňa aj môjho muža. Oni to robievajú. Experimentujú na ľuďoch, aby lepšie spoznali ľudstvo a jeho reakcie. Chodia zásadne v noci, keď spíte. Do rána sú s vami hotoví a vy sa zobudíte znova vo svojej posteli. Zdá sa vám, že sa vám všetko len snívalo. Ale dôsledky, tie zostávajú. Tie potom pociťujete každučký deň. Mne vyoperovali centrum pre šoférovanie a orientáciu v teréne. Z môjho manžela spravili Superhrdinu. A tak mi úplne pomiešali život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Odkedy je manžel Superhrdinom, vie zázračné veci: nemusítakmer vôbec spať. Už trištvrte roka vôbec doma nespal, stále je v práci.Cez deň aj v noci. Nemusí jesť. Naozaj. Kedy doma naposledy večeral či raňajkoval,ani nepamätám. A stále je živý a zdravý. Vôbec na ňom nebadať známkyúnavy. Stal sa Superhrdinom. Všetko by bolo super: zvýšené príjmy, zníženévýdavky na stravu, atakďalej, atakďalej, keby...

Na scéne sa objavila Krásna Mimozemšťanka. Niekomu sa sícekrásna nezdá, ale to len preto, že na ňu uplatňuje prízemné kritériá pozemskejkrásy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozhodla sa preskúmať, čo to znamená, keď je muž na Zemiženatý. A sľúbila Superhrdinovi nadpozemské šťastie, keď poruší manželskýsľub. Raz, dva razy, trikrát...

A ďalej sa to vymklo tým mimozemšťanom z rúk: Superhrdinaa Mimozemšťanka sa do seba zaľúbili! Napokon, niet sa čo čudovať. Keď onaje tak nadpozemsky úžasná! A pritom tak citlivá! Minule, keď šla podiaľnici 300-kou a zbadala na ceste prejdeného ježka, okamžite zabrzdila,vykopala v strede cesty jamu, vložila tam ježka, oplakala ho, a znovacestu scelila. A ani nespôsobila dopravný kolaps! Tak toto zapôsobí nakaždého, tak toto sa dotkne aj Superhrdinu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ja, úbohá pozemská manželka?! Ako by som sa ja mohla s ňou merať? Veďja na diaľnici idem maximálne 140! Teda, pokiaľ nechytím pred sebou nejakýkamión. To by som zrejme musela ísť len 80. A dopravný kolaps som schopnáspôsobiť aj v garáži, nieto ešte v strede štvorprúdovej diaľnice priresuscitácií nejakých hmyzožravcov či malých hlodavcov! Do Auparku chodím z Kramárov tak, že saotáčam na hraniciach v Kittsee! A čo už len také nezvyčajné som bola schopnáurobiť? Len som manželovi porodila dve deti, postarala som sa o nea o domácnosť, chodila som do práce a mala som ho rada. Ale to lentak obyčajne. Pozemsky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A okrem toho mám aj plno iných chýb. To totiž ľudia, ajbez vyoperovaných mozgov, mávajú.

Toto predsa Superhrdinovi nemôže stačiť! Zaslúži si odživota viac! Bolo by egoistické žiadať, aby mrhal sily na obyčajnú rodinua žil len obyčajný rodinný život. To teda nie!

A tak sa Superhrdina premiestnil do inej dimenzie, kdesa chystá s Mimozemšťankou prežívať nadpozemské šťastie.

A čo ja? A čo deti? My sa nevieme tak ľahko premiestňovať,a tak zostávame na rodnej planéte a v rodnej dimenzii. Ale pokúsimesa prežiť si šťastie tiež. Len také obyčajné, ľudské. Také banálne. Naše.

Zuzana Putišová

Zuzana Putišová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? No to som si ani ja ešte celkom neobjasnila. Veď čítajte. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPoviedky

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu