reklama

Ako som si očistila povesť (fejtón)

Minule tu bol poštár. Zazvonil, strčil mi do rúk nejaký balík a utekal k výťahu. „A podpísať zásielku?“ „Netreba.“, odpovedal a rýchlo stlačil na výťahu 0.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prekvapene som zostala stáť vo dverách. „Čo sa mu stalo? Čosa ma bojí?“. Zrak mi padol na môj obraz v zrkadle. No áno, som v župane.A nie je to prvý raz, čo som mu takto „odetá“ otvorila. Tak ale, on vždypríde o desiatej. A vtedy sa sprchujem! Som na materskej, mám malédieťa, nemôžem sa umývať, kedy sa mi zachce! Tak som vo vani, keď dieťa spí. Noa vtedy, akoby naschvál, chodí aj poštár. Ako zazvoní, vždy vyskočímz vane, zakričím „Moment!“, rýchlonahodím župan a letím ku dverám, len nech mi, preboha, ďalším zvonenímnezobudí dcéru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako tak rozmýšľam, on možno ani nevie, že mám dieťa, veďvždy keď príde, malá spí. Čo si tak asi myslí, keď tak predo mnou utekal, žeani podpis nie je treba? Otváram mierne zadychčaná, vlhkáa v župane... Ach, nie! No to nie! Snáď si len nemyslí, že... Že situ nejako pokútne zarábam? Alebo ho snáď balím? Sakra! Nemala by som mu tonejako vysvetliť?

.

A už som aj vymyslela ako spoľahlivo očistiť svojupovesť. Mám plán, ktorý, ak budem vedieť zrealizovať, iste ho nenechá napochybách, že ja sa iba pravidelne sprchujem:

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Zvoní poštár. Je desať hodín. Som vo vani. Vyskočím, narýchlosa utriem, hodím na seba župan a bežím ku dverám: „Moment!“. Otvorím. Chcerýchlo uniknúť k výťahu... Ale ja, ja, ho chytím za rukáv, poviem mu: „Pánpoštár, môžete na chvíľku?“, a vtiahnem ho dnu. Nebudeme predsa riešiťtakéto veci na chodbe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Hneď som pri vás.Len sa upravím.“ ospravedlním sa a vojdem do spálne. Obliecť sa. Nechdodám nejakú vážnosť svojim vysvetleniam. “Odložte si a urobte si pohodlie, tuna pohovke.“, dodám cestou, nech nenosítú poštársku tašku stále so sebou.

No a potom, vyjdem oblečená zo spálne, to on už budeurčite ukľudnený, že o nič nejde, a celé mu to nejako dovysvetľujem.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Späť do reality.

Niekto zvoní. Je desať hodín. Vyskočím z vane, hľadámžupan. Kde je? Nič to, navlečiem si tričko. Také cudné, takmer po kolená.Skontrolujem, či nepresvitá. Trochu. Nevadí, veď mám aj spodnú bielizeň. Tenbude čumieť! Ako som oblečená! Možno ani nemusím nič vysvetľovať. Pred dveramisa poriadne vydýcham. Otvorím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo??? Nová poštárka???

Ale zabralo to. Chcela aj podpis.

Zuzana Putišová

Zuzana Putišová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? No to som si ani ja ešte celkom neobjasnila. Veď čítajte. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPoviedky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu