reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Putišová

Zuzana Putišová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? No to som si ani ja ešte celkom neobjasnila. Veď čítajte. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPoviedky

reklama

Poviedky

Balkónová scéna

Zuzana Putišová

Balkónová scéna

Vo vzduchu sa vznášal kus papiera. Pristál na Rómeovej hlave, keď sa vracal domov z práce. Štrvť na šesť. Mimoriadne skoro, obyčajne chodieva domov okolo desiatej, obyčajne chodí autom a vystúpi rovno pred domom. Lenže dnes ide náhodou peši a náhodou po tomto chodníku.

  • 18. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 0
Také banálne (poviedka)

Zuzana Putišová

Také banálne (poviedka)

Uniesli nás mimozemšťania. Mňa aj môjho muža. Oni to robievajú. Experimentujú na ľuďoch, aby lepšie spoznali ľudstvo a jeho reakcie. Chodia zásadne v noci, keď spíte. Do rána sú s vami hotoví a vy sa zobudíte znova vo svojej posteli. Zdá sa vám, že sa vám všetko len snívalo. Ale dôsledky, tie zostávajú. Tie potom pociťujete každučký deň. Mne vyoperovali centrum pre šoférovanie a orientáciu v teréne. Z môjho manžela spravili Superhrdinu. A tak mi úplne pomiešali život.

  • 1. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu